ΣΥΝΕΔΡΙΑ – ΗΜΕΡΙΔΕΣ

Παγκόσμιο συνέδριο «Alternative Festival Cracow 2017» 27-28 Μαϊου 2017, Κρακοβία, Πολωνία
με την εργασία με τίτλο «Αναγνώρισε τον εαυτό σου, τον χαρακτήρα σου και την συμπεριφορά σου βάζοντας σε λειτουργία τον εγκέφαλο σύμφωνα με το Μοντέλο Tri-AnthropoType Paschalidis».

8ο Διεθνές συνέδριο Αθλητισμού και Φυσιοθεραπείας Πολωνία, 17 Δεκεμβρίου 2016
Το Διεθνές αυτό συνέδριο διοργανώνεται από την Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία της Πολωνίας και το Τεχνολογικό πανεπιστήμιο OPOLE Φυσικής Αγωγής και Φυσιοθεραπείας. για προπονητές με θέμα «Σύγχρονο Ποδόσφαιρο-Θεωρία και Πρακτική»
ο καθηγητής Ψυχολογίας και Πατέρας του Μοντέλου Tri-Anthropo-Type Δρ. Γεώργιος Πασχαλίδης, ο οποίος και θα αναλύσει την προσωπικότητα, τη συμπεριφορά, τον τρόπο αντίληψης, τις συναισθηματικές και βιολογικές λειτουργίες του αθλητή και του προπονητή, τις δεξιότητες και την επίδοση του αθλητή, το προπονητικό στυλ και θα δώσει λύσεις για την αρμονική και ισορροπημένη σχέση των προπονητών με τους αθλητές. Η ομιλία του έχει θέμα «Το Μοντέλο των τριών ανθρωπίνων Τύπων προσωπικότητας: ένα μοναδικό μοντέλο για την κατάκτηση της κορυφής» και θα εστιαστεί στα ομαδικά αθλήματα και κυρίως στο ποδόσφαιρο.

9ο Διεθνές Συνέδριο Επιχειρηματικότητας, 23 -24 Ιουνίου 2016 Βουκουρέστι, Ρουμανία
Ακόμη μια επιτυχία για το Μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis. Η εισήγηση με τίτλο: «Το επιχειρηματικό μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis. Ένα νέο εργαλείο για την ερμηνεία των κινήτρων επιχειρηματικότητας και επιχειρηματικής συμπεριφοράς», έγινε αποδεκτή στο 9ο διεθνές συνέδριο επιχειρηματικότητας, καινοτομίας και περιφερειακής ανάπτυξης με θέμα: Υπεύθυνη επιχειρηματικότητα, όραμα, ανάπτυξη και δεοντολογία στις 23 με 24 Ιουνίου του 2016 στο Βουκουρέστι, Ρουμανία. Η παρούσα εργασία εξετάζει τους παράγοντες που παρακινούν τα άτομα να γίνουν επιχειρηματίες, καθώς και το πώς μπορούν να λειτουργήσουν επιτυχώς την επιχείρησή τους κάνοντας χρήση του Μοντέλου Tri-Anthropo-Type Paschalidis. Αναλύει τα προσωπικά χαρακτηριστικά των επιχειρηματιών, πώς αντιδρούν σε συνθήκες ψυχολογικής πίεσης, ποια είναι η στάση ζωής τους και πώς δρουν όταν υλοποιούν έργα. Εξηγεί το πώς τα άτομα παίρνουν αποφάσεις απέναντι στις προκλήσεις που δέχονται από το ευρύτερο οικονομικό και επιχειρησιακό περιβάλλον και πως παρακινούνται για επιχειρηματική δραστηριότητα.

  • 9ο Διεθνές συνέδριο για την Αεροδιαστημική, Ναυτική, Ιατρική Aκραίων Συνθηκών και Περιβαλλοντική Ιατρική, 28-29 Οκτωβρίου 2015, Μόσχα, Ρωσσία
    Μετά την επιτυχημένη παρουσίαση του Μοντέλου Tri-Anthropo-Type Paschalidis τον Μάρτιο του 2013 στο 8ο Παγκόσμιο Συνέδριο, ο Γιώργος Πασχαλίδης βρέθηκε για δεύτερη φορά στη Μόσχα στο 9ο Παγκόσμιο Συνέδριο Αεροδιαστημικής, Ναυτικής, Ιατρικής Ακραίων Συνθηκών και Περιβαλλοντικής Ιατρικής που πραγματοποιήθηκε στις 28-30 Οκτωβρίου στο Ινστιτούτο Ψυχανάλυσης της Μόσχας. Ο Γιώργος Πασχαλίδης παρουσίασε την εισήγησή του με τίτλο «Το Μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis αποκαλύπτει δύο δρόμους για την πρόληψη και θεραπεία ασθενειών: Τη μεταφορά ιχνοστοιχείων από το σύμπαν στον εγκέφαλο και από τον εγκέφαλο στο κύτταρο ή/και τη μεταφορά χημικών ενώσεων από το έντερο στο κύτταρο και από το κύτταρο στον εγκέφαλο».
    Στην εργασία του περιέγραψε τη σχέση μεταξύ σύμπαντος, εγκεφάλου, κυττάρου και εντέρου, έναν ολοκληρωμένο μηχανισμό μεταφοράς βιοχημικών ιχνοστοιχείων μέσω των φωτονίων στον οργανισμό, από το σύμπαν δηλαδή στον εγκέφαλο και από τον εγκέφαλο στο κύτταρο, του οποίου η κατανόηση συντελεί στην πρόληψη της υγείας και στη διάγνωση και θεραπεία ασθενειών.
    Το σύμπαν πληροφορεί τον εγκέφαλο με βιοχημικά ιχνοστοιχεία μέσω φωτονίων που εισέρχονται σε μορφή ηλεκτρομαγνητικής δέσμης από το επάνω μέρος του κρανίου και κατευθύνονται προς την υπόφυση, η οποία και τη διαμοιράζει στις 12 κοιλότητες του εγκεφάλου. Κάθε μια από αυτές τις 12 κοιλότητες είναι δομημένη σε κρυσταλλική μορφή και φορτισμένη μαγνητικά με συγκεκριμένο χημικό στοιχείο, το οποίο και έλκει μαγνητικά από την ηλεκτρομαγνητική δέσμη. Στη συνέχεια, οι πληροφορίες κατευθύνονται στο μεταιχμιακό συστήμα, όπου τα ιχνοστοιχεία μετατρέπονται σε χημικές ενώσεις μετάλλων και οι πληροφορίες των φωτονίων τροποποιούνται ανάλογα με τις πληροφορίες των αισθήσεων και το στρες του ατόμου. Οι χημικές ενώσεις μετάλλων με τη σειρά τους έλκονται μαγνητικά από κύτταρο σε κύτταρο μέσω των πυρήνων των κυττάρων. Η επιρροή των αισθήσεων από τα ερεθίσματα του περιβάλλοντος και η στρεσσογόνα σκέψη λειτουργούν ως εμπόδιο στη ροή της ηλεκτρομαγνητικής δέσμης στον εγκέφαλο, με αποτέλεσμα να δημιουργούν σύγχυση στη μεταφορά της πληροφορίας στα κύτταρα.
    Όταν ο εγκέφαλος αισθανθεί στρές πανικού, φόβου ή επιμονής ανάλογα με τον Τύπο, η σκέψη, ως μαγνητισμός, παραμένει για μεγάλο χρονικό διάστημα σε μια από τις τρεις δομές του μεταιχμιακού συστήματος του κάθε Τύπου και διαταράσσεται η λειτουργία των νευροδιαβιβαστών της σεροτονίνης, της ντοπαμίνης ή της αδρεναλίνης, αλλά παρατηρείται και αλλαγή στους δείκτες πηκτότητας του αίματος. Η επαναλαμβανόμενη σκέψη κάνει την κάθε μια από τις τρεις δομές του μεταιχμιακού να υπερλειτουργεί, να δημιουργεί οίδημα και να κλείνουν οι δίοδοι μεταφοράς των νευροδιαβιβαστών στο σώμα. Αυτό έχει ως συνέπεια να διακόπτεται η μεταφορά των χημικών ενώσεων μετάλλων από κύτταρο σε κύτταρο και το σώμα να ασθενεί. Προσδιόρισε και ανέλυσε δηλαδή με ακρίβεια τους λόγους για τους οποίους ο κάθε Τύπος δεν είναι κατάλληλος για αστροναύτης υπό συνθήκες πίεσης.
    Μέσα από την έρευνά του ο Γιώργος Πασχαλίδης έδωσε λύση για την εξισορρόπηση της έκκρισης νευροδιαβιβαστών στον οργανισμό ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο το ανοσοποιητικό σύστημα. Ανοίξε το δρόμο για την πρόληψη και θεραπεία ασθενειών μέσω δυο οδών: της εξειδικευμένης για τον κάθε Τύπο διατροφής για την εξισορρόπηση της εντερικής χλωρίδας στον οργανισμό και της αντιμετώπισης της στρεσσογόνας σκέψης του κάθε Τύπου, που λειτουργεί ως μέγγενη στον εγκέφαλο και δεν αφήνει τα στοιχεία να μεταφερθούν στον οργανισμό. Η ενεργοποίηση της άμυνας του οργανισμού μας μέσω εξειδικευμένης διατροφής από το έντερο προς τον εγκέφαλο και η παράλληλη ψυχολογική εκπαίδευση με βάση τον Τύπο είναι σύμφωνα με την μακροχρόνια έρευνα του Γιώργου Πασχαλίδη ο πιο άμεσος και γρήγορος δρόμος για την αποκατάσταση της ισορροπίας της πλαστικότητας του εγκεφάλου, και κατ’ επέκταση για την πρόληψη των ασθενειών και τη διατήρηση της υγείας.
  • Παγκόσμιο συνέδριο για την Εκπαίδευση 2015, 19-21 Οκτωβρίου 2015, Δουβλίνο, Ιρλανδία
    Ο Γιώργος Πασχαλίδης βρέθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά στο Παγκόσμιο Συνέδριο Εκπαίδευσης WCE, αυτή τη φορά στο Δουβλίνο, όπου και παρουσίασε την εφαρμογή του Μοντέλου Tri-Anthropo-Type Paschalidis στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η φετινή του εργασία έφερε τον τίτλο: «Η εφαρμογή του Μοντέλου Tri-Anthropo-Type Paschalidis Model στο γυμνάσιο: μια μελέτη περίπτωσης». Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε τμήμα της Α΄ γυμνασίου του Αιγινίου του Νομού Πιερίας στα πλαίσια του καινούριου διδακτικού αντικειμένου «Σχολική και Κοινωνική Ζωή» και είχε τίτλο «Γνωριμία με τον εαυτό μας και τους άλλους αξιοποιώντας τη γνώση των Τύπων ανθρώπινης Προσωπικότητας».
    Ο κύριος σκοπός της εφαρμογής ήταν να διευκολύνει τη μετάβαση των μαθητών από το δημοτικό στο γυμνάσιο καθώς και την προσαρμογή τους στο νέο εκπαιδευτικό πλαίσιο. Είναι γνωστό πως η μετάβαση από την παιδική στην εφηβική ηλικία, συνοδεύεται από πολλές αλλαγές σε συναισθηματικό, κοινωνικό και αναπτυξιακό επίπεδο: το παιδί βιώνει την απώλεια της παιδικότητας και της απόλυτης εξάρτησης από τους γονείς του, καλείται να αρχίσει σταδιακά να προσαρμόζεται στη μεγαλύτερη ανάληψη ευθυνών και στη συναισθηματική αυτονόμηση. Παράλληλα, η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο προκαλεί στρες στους μαθητές και ανησυχία για το αν και πώς θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες απαιτήσεις του σχολείου. Η δυσχερής σχολική μετάβαση μπορεί να οδηγήσει σε μια δυσάρεστη σχολική εμπειρία για όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία.
    Με αυτά τα δεδομένα, τα οποία δυσχέραιναν την εκπαιδευτικό και της προκαλούσαν άγχος, αποφάσισε να βοηθήσει τους μαθητές της να αντεπεξέλθουν σε αυτές τις προκλήσεις μέσω ενίσχυσης της αυτοαντίληψης και αυτοεκτίμησής τους (αυτογνωσία) και αντίληψης του «άλλου» (ετερογνωσία). Πιο συγκεκριμένα, αποφάσισε α) να δημιουργήσει κλίμα επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης και να ενισχύσει την κοινωνικότητα των μαθητών μέσα από το δέσιμο με τους συνομηλίκους τους και την ανάπτυξη φιλικών σχέσεων, β) να καθησυχάσει την ανησυχία και την ένταση μεταξύ των μαθητών και να διευκολύνει την κατανόηση του νέου εκπαιδευτικού πλαισίου, γ) να μειώσει τις λεκτικές αντιπαραθέσεις και τα πειράγματα, δ) να βελτιωθούν εξατομικευμένες δυσλειτουργικές συμπεριφορές μαθητών. Όλα τα παραπάνω, μπορούν να επιτευχθούν με την ανάπτυξη της αυτογνωσίας και ετερογνωσίας, οι οποίες συμβάλουν στην ανάπτυξη ασφάλειας και αυτοπεποίθησης.
    Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η γνωριμία με το Μοντέλο βοήθησε τους μαθητές να κατανοήσουν περισσότερο τον εαυτό τους και τους συμμαθητές τους και να ερμηνεύσουν πιο εύκολα τη συμπεριφορά του καθενός. Αναγνώρισαν ότι πολλές ακραίες συμπεριφορές απορρέουν από χαρακτηριστικά του Τύπου και πώς, όταν τις αναγνωρίσουν, μπορούν να τις περιορίσουν και έτσι να εξελιχθούν και να κατακτήσουν τη μοναδικότητά τους. Ενισχύθηκε η αυτοεκτίμηση, η αυτοπεποίθηση των μαθητών, η αποδοχή, η φιλία και η συλλογικότητα. Οι επιθετικές συμπεριφορές μειώθηκαν και διευκολύνθηκε η προσαρμογή στο νέο σχολικό περιβάλλον.
    Το κλίμα της τάξης άρχισε σιγά-σιγά να αλλάζει. Η συνοχή του τμήματος και η επικοινωνία ανάμεσα στους μαθητές βελτιώθηκε αισθητά και καλλιεργήθηκε κλίμα ομαδικότητας, εμπιστοσύνης, σεβασμού και αλληλεγγύης. Θετικές αλλαγές παρατηρήθηκαν και στην ίδια την εκπαιδευτικό, η οποία με την εφαρμογή του Μοντέλου κατάφερε να μειώσει το επαγγελματικό της στρες και να αντλήσει μεγαλύτερη ευχαρίστηση από την εργασία της
    Η παρούσα έρευνα δράσης αποτέλεσε εμπειρία θετικής αλλαγής για τους μαθητές και την εκπαιδευτικό- ερευνήτρια. Η εφαρμογή αυτή μπορεί να προωθήσει την σε βάθος κατανόηση του εαυτού και του άλλου και με αυτόν τον τρόπο να διευκολύνει την μετάβαση των μαθητών σε νέα μαθησιακά περιβάλλοντα και να ενισχύσει την αποδοχή, την ανοχή της διαφορετικότητας και τη συνεργασία. Παράλληλα, για τον εκπαιδευτικό μπορεί να αυξήσει την ευχαρίστηση από την άσκηση του έργου του.
  • Παγκόσμιο συνέδριο για την Εκπαίδευση 2014, 10-12 Νοεμβρίου 2014, Λονδίνο, Μεγάλη Βρετανία
    Τον Νοέμβριο του 2014 παρουσίασε την εργασία του « Η επίδραση του Μοντέλου Tri-Anthropo-Type Paschalidis στην προσχολική εκπαίδευση: μελέτη περίπτωσης» στο Παγκόσμιο Συνέδριο Εκπαίδευσης WCE-2014 στο Λονδίνο. Στην εργασία παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της εφαρμογής του μοντέλου σε μια τάξη ενός Νηπιαγωγείου του Νομού Αττικής, που υλοποιήθηκε στα πλαίσια Προγράμματος Αγωγής Υγείας, εγκεκριμένου από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής με τίτλο: «Γνωρίζω τον εαυτό μου και τους συμμαθητές μου μέσα από το Μοντέλο των τριών ανθρώπινων Τύπων Πασχαλίδη». Η μελέτη έδειξε ότι μέσα από την εξειδίκευση της διδασκαλίας βάση του μοντέλου Tri-Anthropo-Type Paschalidis, δημιουργείται μια παιδαγωγική ατμόσφαιρα, οι κατάλληλες δηλαδή συνθήκες μέσα στις οποίες αναπτύσσονται οι διαπροσωπικές σχέσεις ανάμεσα στον δάσκαλο και τους μαθητές, αλλά και ανάμεσα στον μαθητή με τους συμμαθητές του. Η εργασία δημοσιεύτηκε ήδη στα πρακτικά του συνεδρίου, ενώ λόγω της σημαντικότητας των αποτελεσμάτων της θα δημοσιευθεί στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό «Διαθεματικών Αντικειμένων στην Εκπαίδευση» (International Journal for Cross-Disciplinary Subjects in Education – IJCDSE) τον Μάρτιο του 2015. Το περιοδικό Διαθεματικών αντικειμένων στην Εκπαίδευση παρέχει ένα διεθνές φόρουμ για ηλεκτρονική δημοσίευση υψηλής ποιότητας επιστημονικών εργασιών στην εκπαίδευση. Οι στόχοι του περιοδικού είναι να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ πανεπιστημίων και βιομηχανίας, και να παρέχει δωρεάν πρόσβαση σε τρέχουσες ερευνητικές εργασίες.
  • 22ο Διεθνές συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, 9-11 Μαΐου 2014, Κομοτηνή, Ελλάς
    Τον Μάιο του 2014, παρουσίασε την εφαρμογή του Μοντέλου στον πρωταθλητισμό, στο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού στην Κομοτηνή, με την εργασία του: «Το Μοντέλο των Τριών Ανθρώπινων Τύπων, ένα μοναδικό εργαλείο για την κατάκτηση της κορυφής». Αναφέρθηκαν, μεταξύ άλλων, οι δυνατότητες που δίνει το Μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis στον προπονητή, προκειμένου να αναδείξει τις δεξιότητες και την προσωπικότητα του αθλητή του, ώστε να τον βοηθήσει να πετύχει τις υψηλότερες επιδόσεις. Παρουσιάστηκαν, επίσης, οι λύσεις που δίνονται στον προπονητή προκειμένου να προσαρμόσει μια εξειδικευμένη προπόνηση βασισμένη στις πραγματικές ανάγκες των αθλητών του και όχι στο δικό του χαρακτήρα.
  • Διεθνές Συνέδριο στην Εκπαίδευση και την Διοίκηση Επιχειρήσεων, 4-5 Ιανουαρίου 2014, Πεκίνο, Κίνα
    Τον Ιανουάριο του 2014, στο Διεθνές Συνέδριο για την Ανώτατη Εκπαίδευση και Διοίκηση Επιχειρήσεων ICAEM 2014 στο Πεκίνο, παρουσίασε την εφαρμογή του Μοντέλου του στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, με την εισήγησή του: «Το επιχειρηματικό Μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis: μια καινοτόμα ανακάλυψη με κέντρο τον άνθρωπο, που δίνει λύσεις στην οργάνωση της επιχείρησης, μεγιστοποιεί την απόδοση, ελαχιστοποιεί το κόστος και οδηγεί στην επιτυχία». Το Μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis μπορεί να βοηθήσει τους εργοδότες και τους εργαζομένους να αξιοποιήσουν και να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητές τους. Μπορεί επίσης να τους βοηθήσει να εντοπίσουν τις αδυναμίες τους και να τις εξαλείψουν. Σύμφωνα με το Μοντέλο, ο καθένας, όταν εργάζεται σε θέση συμβατή με τον τύπο του, μπορεί να εργάζεται αποτελεσματικά και χωρίς κόπο και χωρίς να υποφέρει από το στρες. Ωστόσο, ακόμη και αν βρεθεί σε θέση μη συμβατή με τον τύπο του, το Μοντέλο προσφέρει λύσεις για να γίνει αποδοτικός, καταβάλλοντας τη λιγότερη δυνατή προσπάθεια. Το επιχειρηματικό Μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis αποτελεί ένα μοναδικό εργαλείο, μια καινοτόμο ανακάλυψη με κέντρο τον άνθρωπο, η οποία αναγνωρίζει την πραγματικότητα της ανθρώπινης φύσης. Η εφαρμογή του οδηγεί σε ένα θετικό και γόνιμο εργασιακό περιβάλλον, βασισμένο στην κατανόηση του εαυτού μας και των άλλων, καθώς και στη μέγιστη απόδοση, στη μείωση του κόστους, στην επιτυχία και στην ευημερία όλων των ανθρώπων που εμπλέκονται στη ζωή της κάθε επιχείρησης.
  • Επιστημονική Ημερίδα: «Νέοι: Κρίση και Χρήση», 18 Δεκεμβρίου 2013, Λευκωσία, Κύπρος
    Τον Δεκέμβριο του 2013, στην επιστημονική ημερίδα που οργάνωσε η Διεύθυνση Υγειονομικού του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Φρουράς του Υπουργείου Άμυνας της Κύπρου, ζητήθηκε από τον κ. Πασχαλίδη να συνδράμει στον αγώνα τους ενάντια στη μάστιγα των ναρκωτικών. Στην ημερίδα αυτή, παρουσίασε τα αποτελέσματα της εισήγησής του για την απεξάρτηση και την επανένταξη των χρηστών, ενώ έδωσε και τις λύσεις α) για το πώς η οικογένεια μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να απεξαρτηθούν ανάλογα με τον τύπο τους και β) για το πώς η κοινωνία και τα κέντρα απεξάρτησης μπορούν να επανεντάξουν το χρήστη. Η εργασία είχε τίτλο: «Το Μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis: λύσεις για την απεξάρτηση και επανένταξη». Η επιστημονική ημερίδα τέθηκε υπό την Αιγίδα του Μακαριότατου Αρχιεπισκόπου Κύπρου κ.κ. Χρυσοστόμου Β΄ και υπό την Υψηλή Προστασία της συζύγου του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας, με συνδιοργανωτή την Ψυχιατρική Εταιρεία Κύπρου. Επίσης, στον κ. Πασχαλίδη απονεμήθηκαν 5 μόρια συνεχιζόμενης ιατρικής εκπαίδευσης.
  • Επιστημονική Ημερίδα: «Τύπος και Άθλημα», 27 Νοεμβρίου 2013, Λευκωσία, Κύπρος
    Τον Νοέμβριο του 2013, σε ημερίδα της Αθλητικής Επιστήμης που διοργανώθηκε από τον Παγκύπριο Σύνδεσμο Ποδοσφαιριστών, Διαιτητών και Προπονητών Κύπρου, παρουσίασε την εισήγησή του με τίτλο: «Τύποι και Άθλημα». Στην ημερίδα αυτή, ο κ. Πασχαλίδης μίλησε για την εφαρμογή του Μοντέλου Tri-Anthropo-Type Paschalidis στο ποδόσφαιρο. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο μπορεί ο ποδοσφαιριστής, ανάλογα με τον τύπο του, να φτάσει στο μέγιστο της απόδοσής του, στο πώς ένας προπονητής μπορεί να οργανώσει καλύτερα την ομάδα του και στο πώς οι διαιτητές μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα τον αγώνα. Το Μοντέλο αποτελεί όχι μόνο ένα μοναδικό εργαλείο για υψηλές αποδόσεις, αλλά και το «κλειδί» για την κατάκτηση της κορυφής. Πρόκειται για μία καινοτόμο προπονητική προσέγγιση, επειδή συνδέει συγκεκριμένες θέσεις στο σύστημα της ομάδας με τον τύπο του αθλητή. Είναι μια αποτελεσματική μέθοδος που δίνει στον αθλητή τη δυνατότητα να ενισχύσει τις κλίσεις του και τις δυνατότητές του, για μια σωστή εξειδίκευση στον τομέα του. Επίσης, στην περίπτωση που ο αθλητής αγωνίζεται σε άθλημα ή θέση που δεν ταιριάζει στον τύπο του, του δείχνει πώς να ξεπεράσει τα αδύναμα σημεία του με άνεση, αλλά και πώς να φτάσει στην ίδια απόδοση που θα είχε στο άθλημα της κλίσης του, με άνεση και χωρίς πίεση. Δίνονται λύσεις στον προπονητή, ώστε να οργανώνει την ομάδα βάσει τύπων, τοποθετώντας τον κάθε παίκτη στην κατάλληλη θέση, προκειμένου να αποδώσει τα μέγιστα.
  • Ημερίδα Αθλητικής Επιστήμης και Αθλητιατρικής, 7 Σεπτεμβρίου 2013, Αθήνα, Ελλάς
    Τον Σεπτέμβριο του 2013, ο κ. Πασχαλίδης, σε Ημερίδα Αθλητικής Επιστήμης και Αθλητιατρικής με θέμα «Ο αθλητισμός στην Ελλάδα του σήμερα, αναζητώντας το όραμα μέσα από την επιστήμη», παρουσίασε στην Αθήνα τα αποτελέσματα της εφαρμογής του Μοντέλου του στον πρωταθλητισμό, με τίτλο εργασίας: «Οι τρεις ανθρώπινοι τύποι και η ανάλογη με τον τύπο επιλογή του αθλήματος». Ο κ. Πασχαλίδης παρουσίασε την εφαρμογή του Μοντέλου του, Tri-Anthropo-Type Paschalidis, στον αθλητισμό. Το Μοντέλο αποτελεί ένα μοναδικό «κλειδί» για τον προπονητή, που χρησιμοποιώντας το είναι σε θέση να αναγνωρίσει εύκολα σε ποιο άθλημα αλλά και σε ποια θέση μπορούν οι αθλητές του να αποδώσουν τα μέγιστα με βάση τον τύπο τους. Επίσης, μπορεί να τους προτείνει και τα αθλήματα στα οποία μπορούν να διαπρέψουν.
  • Παγκόσμιο συνέδριο για την Εκπαίδευση 2-4 Σεπτεμβρίου 2013, Λονδίνο, Μεγάλη Βρετανία
    Τον Σεπτέμβριο του 2013, στο Παγκόσμιο Συνέδριο Εκπαίδευσης του Λονδίνου (WCE 2013), παρουσίασε τα αποτελέσματα της εφαρμογής του μοντέλου διαφοροποιημένης διδασκαλίας και ομαδοσυνεργατικής μάθησης, βασισμένο στο Μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis, με τίτλο εισήγησης: «Αποτελεσματική διδασκαλία με βάση την εφαρμογή του Μοντέλου Tri-Anthropo-Type Paschalidis στην εκπαίδευση». Στην εισήγησή του αυτή, ο Γιώργος Πασχαλίδης παρουσίασε την εφαρμογή του Μοντέλου Tri-Anthropo-Type Paschalidis στην εκπαίδευση, το οποίο συνδέει την προσωπικότητα με τη μάθηση, αποκαλύπτει τη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου, εντοπίζει με ακρίβεια τις ατομικές διαφορές στη λειτουργία του εγκεφάλου των εκπαιδευτικών, οι οποίες καθορίζουν και το διδακτικό στυλ του καθενός. Ο εκπαιδευτικός σήμερα, με βάση το Μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis, γνωρίζει με ακρίβεια τις ατομικές διαφορές στη λειτουργία του εγκεφάλου των μαθητών του. Έχει έτσι τη δυνατότητα να βοηθήσει ουσιαστικά τον κάθε μαθητή να βελτιώνεται και να αποδίδει τα μέγιστα. Η κριτική επιτροπή του συνεδρίου βαθμολόγησε με τον υψηλότερο βαθμό αυτή του την έρευνα, για την υψηλή ποιότητά της, επισημαίνοντας ότι πρόκειται για εργασία που μπορεί να οδηγήσει σε εκπόνηση διδακτορικού διπλώματος, ενώ αποτελεί και πηγή για περαιτέρω έρευνα. Το Μοντέλο παρέχει στην επιστήμη ένα πολυδιάστατο πρόγραμμα ομαδοσυνεργατικής εκπαίδευσης με κέντρο το μαθητή. Για τους παραπάνω λόγους, η εισήγηση του κ. Πασχαλίδη επιλέχθηκε για δημοσίευση και στο επιστημονικό περιοδικό Literacy Information and Computer Education Journal (LICEJ) και πιο συγκεκριμένα στον τόμο 5 (Volume 5) και στο τεύχος 3 (Issue 3). Το περιοδικό Literacy Information and Computer Education Journal αποτελεί μια τριμηνιαία έκδοση που παρέχει ένα διεθνές βήμα στους επιστήμονες του χώρου για τη δημοσίευση υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικών άρθρων.
  • Επιστημονικό Συμπόσιο με θέμα «Προπονητής – Παιδαγωγός: ένας πολυσύνθετος ρόλος στο σύγχρονο αθλητικό γίγνεσθαι», 23 Απριλίου 2013, Αθήνα, Ελλάς
    Τον Απρίλιο του 2013, παρουσίασε στην Αθήνα, σε επιστημονικό συμπόσιο με θέμα: «Προπονητής – Παιδαγωγός: ένας πολυσύνθετος ρόλος στο σύγχρονο αθλητικό γίγνεσθαι», το Μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis. Η εισήγησή του είχε τον τίτλο: «Tri-Anthropo-Type Paschalidis, ένα μοναδικό εργαλείο για την επιλογή του αθλήματος και για υψηλές επιδόσεις». Εκεί, ανέπτυξε μια μέθοδο προπονητικής στρατηγικής βασισμένη στο Μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis, η οποία δίνει στους προπονητές το «κλειδί» για τη γνώση της προσωπικότητας του κάθε αθλητή και τον τρόπο καθοδήγησής του. Οι προπονητές, με την ανακάλυψη του κ. Πασχαλίδη, γνωρίζουν πλέον τις αδυναμίες των αθλητών και πώς να τους βοηθήσουν να τις ξεπεράσουν, ώστε να αποδώσουν τα μέγιστα. Γνωρίζουν ποια πρέπει να είναι η σωστή στάση του σώματος των αθλητών τους ανάλογα με τον τύπο τους, ώστε να προλάβουν τραυματισμούς, καθώς και ποια μέθοδος προπόνησης ταιριάζει στον κάθε αθλητή ανάλογα με τον τύπο του.
  • 8ο Παγκόσμιο συνέδριο Αεροδιαστημικής, 25-29 Μαρτίου 2013, Μόσχα, Ρωσία
    Τον Μάρτιο του 2013, στο 8ο Παγκόσμιο Συνέδριο Αεροδιαστημικής, Ναυτικής, Ακραίων Συνθηκών και Περιβαλλοντικής Ιατρικής της Ρωσίας, στη Μόσχα, παρουσίασε την ανακάλυψή του για την ανθρώπινη τυπολογία και τους τρεις τρόπους λειτουργίας του ανθρώπινου εγκεφάλου με την εισήγησή του: «Το Μοντέλο των Τριών Ανθρώπινων Τύπων: η καινοτόμος ανακάλυψη που συνδέει το σύμπαν με τον εγκέφαλο και τον εγκέφαλο με το κύτταρο ερμηνεύει τις ατομικές διαφορές και δίνει λύσεις στην ψυχική και σωματική ασθένεια». Στην εργασία αυτή, ο κ. Πασχαλίδης αναφέρθηκε στην ενίσχυση του κυττάρου και στην πρόληψη της επιταχυνόμενης φθοράς του στα ακραία περιβάλλοντα, στην απάντηση του κυττάρου στο στρες καθώς και στην επιγενετική τροποποίηση του DNA. Αποκάλυψε ακόμη ότι ο κάθε τύπος (Α, Β ή Γ) διαθέτει τη δική του πηγή υγιών κυττάρων. Η πηγή αυτή βρίσκεται σε εξειδικευμένη περιοχή του εγκεφάλου και είναι διαφορετική για τον καθένα. Οι επιστήμονες έχουν τη δυνατότητα να πάρουν κύτταρα από την εξειδικευμένη περιοχή-πηγή του εγκεφάλου του κάθε τύπου και να τα μεταμοσχεύσουν στο όργανο-στόχο το οποίο έχει υποστεί βλάβη, με σκοπό την ανάπτυξη υγιών κυττάρων και τον επαναπρογραμματισμό του DNA. Αναφέρθηκε ακόμη στην κατάλληλη εκπαίδευση αστροναυτών-πιλότων, που πραγματοποιούν αποστολές ακραίων συνθηκών, με στόχο τη μέγιστη απόδοση. Επίσης, ανέλυσε τους τρόπους για τη μέγιστη αξιοποίηση των ικανοτήτων του κάθε εκπαιδευόμενου, με στόχο τη σωστή κατανομή των ρόλων και την άρτια συγκρότηση της ομάδας. Η εφαρμογή του Μοντέλου των Τριών Τύπων είναι κλειδί για την εξατομικευμένη πρόληψη, θεραπεία και εκπαίδευση. Ο κ. Πασχαλίδης δέχτηκε προτάσεις για συνεργασία από ιατρικά ερευνητικά κέντρα, προκειμένου να συμβάλει μέσω της ανακάλυψής του στην πρόληψη και τη θεραπεία ασθενειών. Ο πρόεδρος του συλλόγου Αεροδιαστημικής Ιατρικής, καθηγητής Ιατρικών Επιστημών κ. Β. Δ. Βλάσοφ, μαζί με τα μέλη του συλλόγου τίμησαν τον κ. Πασχαλίδη με προτάσεις συνεργασίας.
  • 5ο Διεθνές συνέδριο για την Εκπαίδευση, την Έρευνα και την Καινοτομία, 19-21 Νοεμβρίου 2012, Μαδρίτη, Ισπανία
    Τον Νοέμβριο του 2012, παρουσίασε στο 5ο Παγκόσμιο Συνέδριο Εκπαίδευσης, Έρευνας και Καινοτομίας στη Μαδρίτη την εφαρμογή του Μοντέλου στην εκπαίδευση με τίτλο: «Το Μοντέλο των Τριών Ανθρώπινων Τύπων Προσωπικότητας: ένα μοναδικό εργαλείο για την κατανόηση των ατομικών διαφορών στη διαδικασία διδασκαλίας – μάθησης». Στην εισήγηση αυτή, παρουσιάστηκε το Μοντέλο Tri-Anthropo-Type Paschalidis διαφοροποιημένης διδασκαλίας και ομαδο-συνεργατικής μάθησης. Το Μοντέλο εντοπίζει τρία μαθησιακά προφίλ και τρία διδακτικά στυλ. Αποτελεί πρωτοπόρα προσέγγιση της μαθησιακής διαδικασίας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Η εισήγηση συμπεριλήφθηκε στην παγκόσμια βιβλιοθήκη της εκπαίδευσης και είναι διαθέσιμη σε όλους τους ακαδημαϊκούς.
  • 20ο Παγκόσμιο συνέδριο Ψυχιατρικής Γενετικής, 14-18 Οκτωβρίου 2012, Αμβούργο, Γερμανία
    Τον Οκτώβριο του 2012, παρουσίασε την ανακάλυψή του στο 20o Παγκόσμιο Συνέδριο Γενετικής Ψυχιατρικής στο Αμβούργο. Η εργασία με τίτλο: «Ατομικές διαφορές στην εμφάνιση αγχωδών και συναισθηματικών διαταραχών προβλέπονται από γενετικά καθοριζόμενες διαφοροποιήσεις του μεταιχμιακού εγκεφαλικού συστήματος. Το Μοντέλο των Τριών Ανθρώπινων Τύπων Προσωπικότητας: ένας οδηγός για κλινικούς και ερευνητές» παρουσιάστηκε στο συνέδριο ως πόστερ.
  • 18ο Διεθνές συνέδριο Νευροεπιστημών και Βιολογικής Ψυχιατρικής, 22-24 Ιουνίου 2012, Νέα Ορλεάνη, ΗΠΑ
    Τον Ιούνιο του 2012, παρουσίασε για πρώτη φορά το Μοντέλο Τri-Αnthropo-Τype Paschalidis στο 18ο Παγκόσμιο Συνέδριο Νευροεπιστημών και Βιολογικής Ψυχιατρικής «Στρες και Συμπεριφορά», στη Νέα Ορλεάνη των ΗΠΑ. Ο πρόεδρος του συνεδρίου κατέταξε την έρευνα του Γιώργου Πασχαλίδη, με τίτλο: «Γενετικά καθοριζόμενες διαφοροποιήσεις των τριών δομών του μεταιχμιακού συστήματος του εγκεφάλου καθορίζουν τρεις διακριτούς και μοναδικούς τύπους προσωπικότητας: ένα μοναδικό κλειδί για την κατανόηση της σύνδεσης μεταξύ εγκεφαλικής λειτουργίας και πλαστικότητας για την πρόληψη της υγείας», στην κατηγορία «Μεταφραστική Νευροεπιστήμη».